2. října 2012

Miluju seriál Sex ve městě, takže jsem si tohle tričko prostě musela :-) přivézt. A jak víte, tak i já jsem podlehla trendu tenisek na klínu, tentokrát jsem si je vzala dokonce i do práce :-) I když mám pocit, že Carrie by je asi nenosila...
I love the series Sex and the City, so I just had tto have this T-shirt :-) And as you know, I succumbed to the trend of wedge sneakers, this time I even took it to work :-) Although I feel that Carrie wouldn't probably wear it...


Tričko: Sex and the city (HBO); Džíny: Marks&Spencer; Bunda: TIQE by Petra Balvínová; Boty: Topshop; Kabelka: Steve Madden; Čelenka: Zara
T-shirt: Sex and the city (HBO); Jeans: Marks&Spencer; Jacket: TIQE by Petra Balvínová; Shoes: Topshop; Bag: Steve Madden; Headband: Zara
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře!
Thanks for all your comments!