11. října 2012

Tenhle svetr jsem si původně koupila do letadla, aby se mi do New Yorku cestovalo pohodlně. Myslela jsem, že pak už ho nevytáhnu ze skříně a budu v něm trávit studené zimní večery :-) Nakonec jsem ho ale vzala na milost a udělala jsem dobře. Rýma v něm mizí téměř sama :-)
I have originally bought this sweater to keep me during the flight to New York feel comfortably. I thought that after this I would not pull it out of the closet and I would use it for the cold winter evenings :-) but I finally took it to the mercy and did well. My flu disappears almost without any help :-)

Tričko: H&M; Džíny a boty: Marks&Spencer; Svetr: C&A; Náhrdelník: Zara
T-shirt: H&M; Jeans and shoes: Marks&Spencer; Cardigan: C&A; Necklace: Zara
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře!
Thanks for all your comments!