Nákupy v New Yorku / Shopping in New York

Tak konečně jsem se dokopala k tomu, abych sepsala pár poznatků o nákupech v New Yorku :-) Ze všeho nejdřív musím říct, že NY je skutečně rájem všech shoppaholiků a pokud máte dostatek času a nemusíte lítat po památkách :-) tak si je užijete se vším všudy...
Moje první nákupní zastavení bylo v Century 21, což je podle všech průvodců a rádců ráj pro všechny, kteří chtějí značkové oblečení s velkou slevou. Pro mě to ale bylo velké zklamání. Značkového i neznačkového nabízí C21 skutečně spoustu, ale tak nějak mi to všechno přišlo, jak z roku 1996. Manžel sice tvrdí, že to je tím, že jsme přišli ve špatný čas, ale pochybuju, že by mezi desátou a polednem byl nějaký velký rozdíl... Pro jistotu raději přikládám fotku z kosmetického oddělení Macy's :-)
So finally I kick myself to write down some observations about shopping in New York :-) First of all I have to say that NY is a paradise for all shoppaholics and if you have enough time and you do not have to run sightseeing :-) so you take with all the trimmings ...
My first stop was shopping at Century 21, which is in accordance with all guides and mentors heaven for all those who want designer clothes at a discount. But for me it was a big disappointment. Branded and unbranded stuff C21 offers really a lot, but somehow it all looks as it was designed in 1996. My husband says it's because we came at the wrong time, but I doubt that between ten and noon is not a big difference ... For sure I rather attach a photo from Macy's cosmetic department :-)



Co mě ale skutečně nadchlo, bylo prádlo Victoria's Secret. Do jejich obchodu jsem šla myslím čtyřikrát (do různých poboček) a nikdy neodešla s prázdnou. Minulý víkend jsem byla během dnů Marianne v několika obchodech u nás a myslím, že barevnost, krajky a Victoriinu fantazii budu v těch dlouhých regálech plných bílé, černé a tělové dlouho postrádat...
But what really impressed me was the Victoria's Secret lingerie. I went to their store I think four times (I mean different stores of course) and never left empty-handed. Last weekend I was during the days of Marianne in a few stores here and I think that I will miss the colors, laces and Victoria's imagination in this long shelves full of white, black and beige long...
 

 
Tihle miláčkové jsou s obchodu Designer Shoe Warehouse (www.dsw.com) a domů se mnou neodjeli jen proto, že neměli moje číslo. Pro úplnost dodávám, že jsou od Sama Edelmana.
These lovers are from Designer Shoe Warehouse (www.dsw.com) and not gone home with me only because they did not have my number. For the sake of completeness, they are from Sam Edelman.
 
 
Obchod Louis Vuitton mě zaujal celkovým designem i svými výlohami. Na prostřední fotce mekka Rachel Greenové z Přátel :-) Bloomingdales. Tady už jsem moc nenakupovala, ke konci výletu docházely síly i finance :-) Poslední v řadě je obchod Donny Karan, odkud pochází můj nový svetr Cozy, který jsem vám už představila.
Louis Vuitton store I liked for the overall design and its windows. At the middle photo you can see mecca of Rachel Green from Friends :-) Bloomingdales. Here I did not purchase much, at the end of the trip we were running out of power and money :-) Last in line is the Donna Karan store where I bought my new Cozy sweater, which I've already introduced.
 
 
Ale i když jsem si nemohla koupit všechno, spoustu věcí jsem si alespoň vyzkoušela... :-)
But even if I could not buy everything, a lot of things I've tried at least ... :-)
 
 
Jen tak pro zajímavost, radost a inspiraci na závěr posledních pár fotek z tzv. window shoppingu. Poslední fotka je před obchodem Patricie Field, milovníci Sexu ve městě budou vědět... :-)
Just for fun, joy and inspiration at the end last couple of photos from window shopping. The last photo was taken in front of Patricia Field's store, Sex and the City fans will know... :-)
 



Pokud by vás o nakupování v NYC ještě něco zajímalo, ptejte se. Budu moc ráda za zpětnou vazbu!
If  there is something you would like to ask about shopping in NYC, ask me. I will be very grateful for feedback!
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře!
Thanks for all your comments!