4. září 2012

Vím, že jsem slíbila post o nákupech v New Yorku, ale aklimatizace po návratu a hlavně v práci byla delší než jsem čekala. A protože jsem na blog dlouho nic nepřidala, mám tu jeden outfit z minulého úterý. Svoje oblíbené košilové džínové šaty jsem doplnila o puntíkované peeptoe lodičky, které jsem se odvážila vyndat ze skříně... po roce. Ano, přesně tak. Před rokem jsem si je pořídila, jednou nazula a... naprosto si zničila nohy. Nevím, jestli se stal zázrak, ale to nejhorší mají za sebou a v úterý v nich bylo jako v peřince :-) Jak se vám líbí?
I know I promised to post something about shopping in New York, but acclimatization and especially returning to work was longer than I expected. And because I haven't add anything on blog for a long time, I have one outfit from last Tuesday here. I had combined my favorite denim shirt dress with polka dot peeptoe pumps that I dared to take out of the closet ... after one year. Yes, exactly. I bought it one year ago, once stepped into and ... totally destroyed my legs. I don't know if it was a miracle, but now it is over and I feel great in it :-) How do you like it?
 


Šaty: s.Oliver; Boty: Marks&Spencer
Dress: s.Oliver; Shoes: Marks&Spencer
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře!
Thanks for all your comments!