Čtvrtek 19. července 2012

Po práci jsem měla vyrazit ven, tak jsem si chtěla vzít něco pohodlného. Rozhodla jsem se proto pro nové baleríny Mel, které dorazily den předtím. Musím, ale říct, že jsem si v nich parádně odřela nohy! Vůbec tomu nerozumím, moje předchozí Melky na klínu jsou extrémně pohodlné, což se o těchto nedá říct ani náhodou...
I had to go out after work, so I wanted to wear something comfortable. I therefore decided for the new Mel ballerinas which arrived the day before. I have but to say that they scraped my feet almost from every side! I do not understand, my previous Mel wedges are extremely comfortable, which can not be said about these...



Tílko: Intimissimi; Džíny: Marks&Spencer; Balerínky: Mel; Přívěšek: Morellato
Vest: Intimissimi; Jeans: Marks&Spencer; Ballet pumps: Mel; Charm: Morellato

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře!
Thanks for all your comments!