16. ledna 2013

Když jsem si včera prohlížela fotky svých outfitů z letošního ledna a následně pak listovala obrázky svých oblíbených bloggerek, došlo mi, že v mém šatníku poslední dobou převládá černá. Zároveň jsem si ale uvědomila, že ostatní to tak nemají. A tak mě napadlo dát si takovou malou výzvu, pracovně ji nazývám "Řekni ne černé" :-) V čem spočívá? Celý tenhle týden, tj. od 21. ledna, se pokusím nevzít na sebe jediný kus černého oblečení a stopku dostanou také všechny černé doplňky. Vzhledem k tomu, že jsou hlášeny docela velké mrazy, rozhodla jsem se dát si tři výjimky - mé UGGs, faux fur kožich a kabelka. Nicméně i jim se pokusím zcela vyhnout, mám je v rezervě jen pro případ, že by to skutečně jinak nešlo. Jsem zvědavá, jak mi to půjde, vzhledem k tomu, že černou mám opravdu hodně ráda, a doufám, že se vám tenhle nápad zalíbí a třeba i vy "řeknete ne černé" :-)
When I was looking at pictures of my outfits from this January and subsequently flipping through pictures of my favorite bloggers yesterday, I realized that i my closet was lately dominated by black. At the same time I realized that other bloggers don't wear it so often. And so I thought to give myself a little challenge, I personally call it "Say no to black" :-) What it is about? This whole week, ie from 21 January, I will try not to take on a single piece of black clothing and  black accessories. Because there is reported quite big freeze, I decided to give myself three exceptions - my UGGs, faux fur coat and handbag. However, I will try to avoid them completely, I have them in reserve just in case it was really freezing. I wonder how I will go, because I really like black, and I hope you will like this idea and maybe you "Say no to black" too :-)




Šaty a pásek: TIQE by Petra Balvínová; Límeček: NewYorker; Boty: UGG
Dress and belt: TIQE by Petra Balvínová; Collar: NewYorker; Boots: UGG

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře!
Thanks for all your comments!